Ste stari
18 let ali več?

DA NE

Minister za zdravje opozarja:
Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani/trgovine


Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

S Spletnim mestom upravlja podjetje Gostinstvo, Haler d.o.o., Olimje 6, 3254 Podčetrtek ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Informacije

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotavljalo naslednje informacije:
·         identiteto podjetja (ime, sedež, številka registra),
·         kontaktne podatke (elektronska pošta, telefon),
·         bistvene značilnosti blaga,
·         dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
·         pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
·         cene (jasno in nedvoumno določene, razvidno prikazano, ali vsebujejo davke in stroške prevoza),
·         način plačila in dostave,
·         časovno veljavnost ponudbe,
·         rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop,
·         pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Prodajni program in kakovost blaga

Kupec mora izdelke uporabljati kot dober gospodar in dosledno v skladu z navodili prodajalca..Ugovor kupca v zvezi z jamčevanjem in garancijo ugasne pri kupčevih posegih v blago, ki niso v skladu s prodajalčevimi navodili ali z neustreznim ravnanjem. Prodajalec zagotavlja, da njegovo blago ustreza veljavnim predpisom o kakovosti blaga v Sloveniji in Evropski uniji.


Cene

Vse cene v tej spletni trgovini so redne prodajne cene in so navedene v EUR. Ceno proizvodov in komercialne pogoje določa prodajalec.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku , ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »naročilo potrjeno«).


Plačilni pogoji in pridržek lastninske pravice

Način plačila je plačilo na TRR po predračunu ali kartično plačilo, razen v kolikor ni drugače dogovorjeno pisno med prodajalcem in kupcem. Šteje se, da je plačilo izvršeno, ko kupnina prispe na prodajalčev račun. Prodano blago ostane last prodajalca tudi po izročitvi v posest kupcu in sicer vse dokler kupec ne plača celotne kupnine in morebitnih ostalih obveznosti. Blago ostane v lasti prodajalca vse do poravnave vseh kupčevih obveznosti in to ne glede na njihov temelj. Če kupec ne spoštuje medsebojnih dogovorov, zlasti ob plačilni zamudi, je prodajalec upravičen blago vzeti nazaj. S tem se ne šteje, da je prodajalec odstopil od pogodbenega razmerja, razen če to ob prevzemu blaga izrecno pisno izjavi.


Dostava in prevzem blaga

Prodajalec je dolžan dobaviti naročeno blago v skladu s pisno potrditvijo naročila. Če prodajalec blaga z dobavo zamuja več kot 8 dni preko dogovorjenega roka, je dolžan o tem obvestiti kupca.

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so DPD, Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

V primeru težav z dostavo vaše pošiljke ali morebitnih poškodb pri pošiljki se obrnite na dostavno službo. Naprošamo vas, da o morebitnih težavah obvestite tudi nas.

V kolikor niste kupili izdelka, pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave plača kupec oziroma prejemnik blaga.


Postopek naročila

Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
Ustrezen izdelek iz spletne trgovine kupec v košarico doda s klikom na gumb »trgovina«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite vaš nakup. Po končanem izboru izdelkov in pregledu nakupovalne košarice kupec nadaljuje k blagajni.

Nakup
Za nadaljevanje nakupa mora kupec navesti pravilne kontaktne podatke ter določiti način dostave in plačila. Neregistrirani kupec mora pred prvim nakupom najprej izpolniti obrazec za registracijo in se registrirati.

Zaključek nakupa
Preden zaključite nakup, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov ustrezen. Poročilo o poslanem naročilu boste prejeli na vaš elektronski naslov.


Rok veljavnosti ponudbe

Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.


Vračilo kupnine

Kupcu, ki odstopi od naročila vrnemo vsa opravljena plačila. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.


Vračilo blaga

Kupec s svojim z naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje!. Kupec lahko odstopi od naročila v 15-ih dneh po prejemu blaga (razen pri nakupu hitropokvarljivega blaga- piva, kjer odstop od naročila ni možen). V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko tudi mi odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (info@haler.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu vrnjenega blaga.


Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.


Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga (razen pri nakupu hitropokvarljivega blaga - piva, kjer odstop ni možen). V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga Gostinstvo, Haler d.o.o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Dostavni službi posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.:041 200 260 ali po elektronski pošti: info@haler.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podjetje Gostinstvo, Haler d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oz.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Če sporazumna rešitev nesoglasij med strankama ne bo mogoča, je za razrešitev spora pristojno sodišče po sedežu prodajalca, za presojo pogodbenih določil pa se uporablja Slovensko pravo.


Opozorilo po ZIsRPS

Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.


Podatki o vpisu v register z navedbo registra

Gostinstvo, Haler d.o.o.
Sedež: Olimje 6, 3254 Podčetrtek
Matična številka: 8382425000
Davčna številka: SI12715069
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 28.2.2019
Kraj vpisa: AJPES, izpostava Celje

VSTOPITE V STIK Z NAMI

Kontaktirajte nas

Za dodatne informacije smo z veseljem na voljo. Prosimo vas, da vstopite v stik z nami. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.